Thursday, April 26, 2012

Husband Baru

Hhihihi *Tutup muka* Kita malu nak cakap. Kita kita dah berpunya. Siapa? Adalah. Kita bagi nama dia Anak lelaki Eric. Hihihi, nama ayah mertua kita Eric.

Well, atas nasihat ibu dan ayah yang teringin berbesankan dengan Encik Eric, maka dengan berbesar hati aku menerima lamaran anak lelaki Eric. 

Ya, aku akui agak kecewa sebenarnya apabila niat aku ingin bersuamikan dengan Sam tak terkesampaian. Seriously, heart breaking juga masa tu. Makkkkk, nak kahwin dengan Sam.

Tapi, aku nak jadi anak solehan, jadi aku terima cadangan pak cik Eric. Mungkin tiada jodoh antara aku dengan Sam sebab Allah rancangkan yang terbaik buat aku. Dengan lafaz bismillah, aku terima nikahnya. Ehhhhh, tak. Aku terima lamaran anak lelaki Eric. 

Selepas perbincangan dengan keluarga pak cik Eric. Akhirnya, aku dan anak lelaki Eric pun pun...........

Anak lelaki Eric kini miliku yang halal. Wa tak mainlah yang haram haram ni. Wa rasa bahagia sebab wa touch suami wa dengan halal. Halal wey, bukan secara haram. 


Lepas ni kalau aku nak 



telefon emak aku lebih mudah sebab aku aku aku



dah dapat handphone baru. Ya, handphone baru. No hard feeling.

Terima kasih abah sebab belikan husband baru untuk Ain.



Nampak tak boyfriend baru kita tu? Ala, yang warna pink tu? Comel kan kan?

5 comments:

fatimah arr said...

sony ericsson.. yeah..
bukan nama dia sony anak kepada eric? *direct translate*

Nurain Ali said...

Tak nak nama sony tu, tak sedap.Hehehe. Sebab tu letak anak lelaki eric. Comel sikit.

Eliza Sulaiman said...

huhu. nak jugakkk, :/

nasharah said...

Ain,,husband baru kau memang comel!! yippieeee... >_<.. rasa mcm nk gigit jer.. jelesssss tau... ngan yg kat tgan tuh,nk jugak... mcm nie la ain, suruh la ayah ain tolong blikan satu tuk "insan yang malang" nih... hi3.. k tu je.. tata

gdsbnga said...

budak ni kannnn suke buat kite suspen kannn . haha