Friday, November 25, 2011

Dating bersama Jacob Black

Seriously. Aku ingat Twilight Saga : Breaking Dawn keluar 18 November yang lalu sampai aku tak sabar-sabar nak balik uthm tu. Rupa-rupanya Breaking Dawn ditayangkan 24 November, aku rasa macam "Demmmm." Nak Jacob Black jugak!


Seriously lagi, aku dah lama tak tengok wayang semenjak aku umur 6 tahun. Hari ni lah kali pertama tengok wayang semenjak 11 tahun yang lepas. First time dapat pegang tiket wayang sendiri. Sekali bila tengok tiket tu, satu apa pun tak faham. Kelam kabut cari Teater 6. Dah jumpa dah. Masuk je, tengok-tengok tengah tayangan cerita lain. Salah tempat kot. Keluar lagi.

Nasib baik ada abang handsome lalu. Dengan muka tak tahu malu, pergi tanya Teater 6 tu kat mana. Demmmmmmmmm. Teater tu lah yang aku masuk tadi. Demmmmmmmm. Aku lupa yang tadi tu teaser cerita lain sebenarnya. Yeahhh, dapat date dengan Jacob Black! Teehee.





Edward Cullen: No measure of time with you, would be long enough. But we'll start with forever.



Breaking Dawn Part 1, seriously boring. Tapi-tapi, Breaking Dawn memang sweet gila. Bolehlah bawak gegirl ke boboy ke tengok movie ni. Lagi satu, Breaking Dawn more humour berbanding sebelum ni. Klik sini kalau baca review Breaking Dawn ni.


Awww, touching bila Jacob Black nak protect Bella walaupun Bella dah kahwin dengan Edward Cullen. Favourite scene bila si Jake menangis sebab Bella dah mati. Maybe Jake nak bunuh baby tu, tapi Jake nampak Renesmee dah besar dan dewasa bila Jake bertentangan mata dengan Renesmee. Jake menangis. *Nak boyfriend macam Jake boleh tak?*

Renesmee masa kecil dan remaja. 

Most touching scene bila Edward bertelepati dengan Renesmee. Renesmee love to hear Bella and Edward voice and said she love Bella too. Funny scene bagi aku bila Bella nak namakan baby boy dia Edward Jacob. Seriously, aku pun nak namakan anak aku macam tu. Teehee. *What wrong with EJ?* Aku suka tengok blood circulation scene tu. Terbaiklah.


Last sekali, Bella buka mata dia tiba-tiba. Mestilah dia jadi vampire. Sesumpah terkejut bila dia bukak mata. Sampai lupa kena keluar lalu pintu lain. Demmmm.



Sebab aku adalah big fan, aku tak sabar nak tunggu Part 2 tahun depan. Tak sabar nak dating lagi dengan Jake!



1 comment:

Juliet_iRa~" said...

wahhh rmai y review psl ni..heee