Monday, June 27, 2011

Misteri Bilik 014

Mimi : Wey, korang ada tak bangun pukul 2 pagi buka komputer?
Sara : Mana ada. Aku tengah berlayar bahtera mimpi.
Ain : Aku pun sama juga. Jadahnya aku nak bangun pukul 2 pagi? Jannah kot?
Mimi : Tak lah, aku nampak dia tidur kat katil dia.
Sara : Orang atas kot.
Mimi : Buat apa pagi-pagi buta tak tidur.

*****

Mimi : Jannah, kau ada tak buka youtube ke facebook ke pukul 2 pagi?
Jannah : Mana ada. Aku tidur. Apasal?
Mimi : Tak lah, aku dengar macam ada orang main game ke main komputer.
Jannah : Weyy, kau jangan. Malam ni.

*****

Jannah : Wey, betul ke kau ada dengar orang main game pukul 2 pagi?
Mimi : A'ah, setiap malam.
Sara : Aku pun ada dengar juga. Aku terus tarik selimut malam tadi.
*Apasal aku tak dengar apa-apa*
Ain : Bunyi apa? Lagu ke apa?
Mimi : Entah, macam-macam.
Ain : Handphone aku kot. Aku selalu dengar lagu korea sebelum tidur. Hehe
Jannah : Hang ni memanglah. Meremang bulu roma aku.
Mimi dan Sara : Lahhh.
Ain : Hehe, sorry sorry.

Awak kita dah ada tewiter, Nurain_0310. Hehe.

1 comment:

Ema Razali said...

HAHAHA lawak lah ain ni!