Thursday, January 7, 2010

Tajuk ?

Eh, bas dah sampailah.

Macam biasa, keadaan yang sangat membosankan. Lelaki tidak menghormati kaum Hawa yang lemah dengan merebut-rebut menaiki bas. Ada yang tolak-menolak. Wey, rumah kau tak larilah. Ada seorang budak lelaki yang gemuk, ketika berebut-rebut kasutnya tertanggal. Dia ingin mengambil kasutnya tetapi telah pun dilenyekkan tayar bas yang hendak bertolak. *Balasan tu* Ketika bas melistasi pelajar-pelajar lain, seorang budak kurus melambai-lambai dengan menggunakan kasut Si Budak Gemuk tu. Ada yang tertawa.

I tahu I kena update blog. Gila kau, Ain. Jatuh statistik pembaca blog gara-gara I tak update. *Teringat kat Aisyah yang agak susah menyebut statistik* I tak online seharian semalam sebab I terpaksa menyiapkan kerja rumah I yang macam %$#@^&*. Oh, I boleh jadi gila. Tanjung Rambutan tunggu I datang nak makan rambutan je bukan jadi penghuni sekali.

Berita ini sangat mengejutkan pelajar Tingkatan 5 2010 kerana setiap hari kami balik 4.30 petang. Termasuk Jumaat. =.= Cikgu, kami bukan robot. I rasa itu bukan satu masalah. Sebab Tingkatan 3 dulu pun lebih kurang juga. Bersusah-susah dahulu bersenang-senang kemudian. Ain Kuat !



6 comments:

Ema said...

hahha . kesian budak gemuk tuuu ^__^

Aelfi said...

budak gemuk dapat balasan.haha

ekino said...

u r rite!

kem slam kat budak gemok tuh! :D

Nurain Ali said...

ema : tajhu tak pe. tapi balasan juga untuk dia

Nurain Ali said...

aelfi :
HAHA :)

Nurain Ali said...

Ekino :
esok saya bagitahu. kalau kasut dia tertanggal lagi.