Monday, December 14, 2009

SuperWoman saya


Siapalah Superman jika tiadanya SuperWoman. Ini gandingan Superman saya. Tada, Puan Misnah binti Sarno. Tapi orang paggil Milah. Eh, kenapa tiba-tiba Ain berbaik hati untuk menaip mengenai ibu kesayangan? Sebab...

Ehem-ehem. Sebentar ya, Ain nak testing suara. *Tak payahlah pun tak pe. Menangis pula kalau emak dengar.*

Allah selamatkan emak.
Allah selamatkan emak.
Allah selamatkan emak.

Selamat Ulang Tahun yang ke-57 tahun. Walaupun bebelanmu sengau didengar namun emak tetap pujaan hati Ain. Tanpa emak siapalah Ain hari ini. HAHA Ramai yang kata Eh, Lah. Kau tak nampak tualah. *Cewwah. Mak saya telah mengawet mudanya*

Berbanding dengan ayah saya, saya lebih rapat dengan emak. Mungkin dengan emak saya boleh bercerita apa sahaja. *Cintan cintun tu tak adalah* Tetapi ayah terlalu pendiam sehingga saya boleh kira dengan jari berapa kali saya bercakap dengan ayah dalam satu hari.

Emak saya suka buat mulut saya jadi penyangkut tapi lepas tu dia yang akan ketawakan saya balik. Emak ni ajaiblah. HAHA:) Sekali emak saya melatah, saya dan ayah tukang menyakat sampai emak penat. Dan itu adalah kenangan gula dengan emak.

Saya tak boleh jauh dengan emak. Ingat lagi tahun lepas, satu malam tu ada solat hajat tapi emak tak pergi sebab tunggu abang. Sampai rumah, Emak hilang! Ok. Dia tak hilang tapi balik kampung. Nak menangis masa tu. *kesat air mata. HAHA*

Saya suka marah emak saya kalau dia tak makan ubat sebab saya tak mahu dia sakit. Tapi saya suka kalau emak jaga saya masa demam. *Terasa nikmatnya demam* Walauapa pun, Ain tetap sayang emak sampai bila-bila.



Emak saya nampak cute sangat :)

Hanya emak saya sahaja yang layak memegang title SuperWoman itu.

*****


Happy Upcoming Birthday Kak Ziqa.
Thank for everything.
May Allah bless you, Dear.
19 Disember 2009.

12 comments:

nursyamimi said...

sy nk emak mcm mak akak..
rapat dgn mak,bestla..
dkt rumah,adik je yg dimanjakan.
huhu..

nurain rodze said...

wah . bestnya !
may god bless her with lotsa luv .

Zaty said...

kirim salam kat die ye.
happy birthday!

Fiq said...

Happy Birthday=)

dianna said...

happy birthday to ur mum :)
may god bless her.

Nurain Ali said...

Nursyamimi.
Itu pun sebab akaq anak yang last.
Cuba kalau akaq ada adek..
:))

tapi, itu tak bermakna dia tak sayangkan mimi :))

Nurain Ali said...

Ain:
InsyaALLAH..
:))

tq..

Nurain Ali said...

Zaty.
akaq sudah sampaikan.
Thank you :))

Nurain Ali said...

Fiq:
Thank you :))

Nurain Ali said...

Dianna:
Thank you.
InsyaAllah.

ekopelancongan said...

salam kembara ain..

bagi eskem damstik ni kat mak ko n jgn lupe ucapan besdey haku utk dia ek ain.. huhuu!

tibe2 je shout box ko ban haku..

tu yg tepaksa taip kat sini ain..

ngee..

Nurain Ali said...

thank you ekopelancongan..
:))

oke..
jap lagi aku betulkan shoumix aku tu..
:))