Wednesday, December 16, 2009

Kerinduan :)

Ya, saya rindu Sivaneswary dan Valarmathi.
Saya juga rindu akan Chin Xin Yan, Tan Shu Mei dan Low Pei Ling.
Dan paling saya rindu Siti Aisyah binti Burham dan Ungku Nurazeera.

Inilah Satu Malaysia.

Amir si penjaga pintu.


Tahun lepas. Ambil dari Leow Jing Wen.


Saya rindu akan saat bersama Shuhadah :)


Kami jumpa dengan angkasawan negara.

Hari sukan.


Fadzreen jangan tinggalkan kami. Tahun depan kita jumpa lagi.


Dan si jejaka hitam manis ini. Erk!


Saya rindukan sekolah :)


6 comments:

m[i]era said...

cian dye eak rindu kngkawan
contact lorh slalu nan dyeorg . :)

@)---;---

Nurain Ali said...

Miera :
HAHA:)
thank you :)

sebenarnya, malas nak contact :)

nursyamimi said...

comel nye bear tu..
klau dpt jumpa kwn lagi,nak peluk diorg!

Fiq said...

biasa la 2. semua org akan rasa. ni yg dikatakn asam garam khidupan.

Nurain Ali said...

mimi :
thu tak pe..
:))

Nurain Ali said...

thank you bro..
:))