Wednesday, November 25, 2009

Yeah! RAYA datang lagi.

Selamat Hari Raya.

I sangat-sangat-sangat gembira apabila tibanya Hari Raya. Hari raya Aidiladha kali ini saya sambut di kampung yang dirindui berbanding tahun lepas *cewwah*. Tahun ni bermakna kot sebab sepupu I akan disunatkan. HAHA :)) buat Afiq, sila kuatkan semangat sebelum dipotong. Kau dah potong belum? Mak, ain nak potong boleh?OPSS!

Raya kedua nanti ada kenduri sempena En. Afiq dipotong. Dan sebab itulah aku sekeluarga dipaksa balik. Aku bukan terpaksa tapi tersuka. Awww, tak sabar nak balik kampung. Balas dendam sebab raya aidilfitri tak boleh raya puas-puas walaupun raya aidiladha tiada duit raya dan baju raya yang baru. *ain, sila kawal nafsu*

Oleh sebab aku akan bertolak esok, dan itu bermakna mak aku akan menembak telinga aku dengan bebelannya. Ain, kemas baju sekarang, menghadap komputer je. *mak, dah bengkak telinga ain dengar.*





Selamat Menjadi Makanan Lembu :)

Aku nak bagi lagu Hari Raya tak sesuai pula, aku bagi lagu Balik Kampung. Terimalah sebagai bonus Hari Raya :)



*****



hampir 3 hari berturut-turut aku nampak code blog jee..akhirnya, inilah hasilnya. Alhamdulillah, comel macam tuan punya blog..HAHA *sila jangan perasan ye ain*

Ketika sedang online di blog, ada yang kata cara penulisan aku lawak tapi best. Ok, muka aku terus merah ohh..terlalu banyak bersastera dan imaginasi yang terlebih sebab tu otak jadi senget bila update blog. Tak kesahlah, blog aku bukan blog kau.


*****

Zaty sygs, akaq da pujuk ayah akaq supaya cepat sampai sebelum pukul 5 petang. InsyaAllah kalau ada jodoh kita jumpa..HEHE:)

*****

Selamat Hari Raya AidilAdha semua :)
*duet raya ada tak?*

7 comments:

dianna said...

raya tahun ni best. tapi tak sebest tahun2 lain. sebab my parent xde. hehe dieorsg lagi best sbb sambut kat mekah.

anyway, selamat hari raya haji :)

ain :) said...

ouhh..
best la tuu..
btw, yang pnting niat..
semoga bergembira dianna..
:))

selamat hari raya haji :))

izzati said...

yeay!
dpt jumpe akak!
thanks for the choc, kak!

fatimah arr said...

selamat hari raya haji!!

Noorlaila Mohamed Nor said...

selamat hari raya!!!
aduhhh lagu balik kampung tuu!

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

selamat hari raya,...new moon satu...

♥Anis_Chan♥ said...

kak...

selamat menjadi makanan lembu???
aik??akak biar betul ni??