Wednesday, November 11, 2009

terlepas dari penjara :)

apabila kertas Kimia tamat tepat pukul 2.00 petang, kami satu kelas tersenyum lebar dan pelajar cina menerbang kapal kertas kerana tamatnya penderitaan kami selama tiga minggu.. MERDEKA! laung kami penuh semangat! *tipu je tu*

baiklah, saya memenuhi permintaan hati yang ingin dan kepingin bercerita tentang minggu peperiksaan.. saya dapat merumuskan bahawa peperiksaan kali ini hampir membuatkan saya berada di liang lahad.. terutama biology, add math, physics dan chemistry.. macam kata kawan saya, senang sangat! senang nak gagal :) walaupun cikgu telah pun membocorkan soalan peperiksaan :)

itu menjadi kebiasaan bagi kami apabila melangkah ke Ting. 4, keputusan kami semestinya ada G untuk gagal :) *tutup muka sebentar*

bila peperiksaan tamat, ini bermakna kami akan menerima keputusan, dan ini akan membuatkan aku betul-betul berada di liang lahad dek kerana terkejut! baiklah, kami memerlukan bantuan doktor di sini..

bila peperiksaan bermula, mata dengan automatik menutup kelopak mata dan menunjukkan lampu hijau supaya tidur..bukan saya seorang tapi satu kelas..


saya masih lagi dibayangi tatabahasa walaupun kertas bahasa melayu telah lama berakhir.

7 comments:

fatimah arr said...

sememangnya tatabahasa sering menghantui kita..

ain :) said...

thu tak pe :)

tabir rahsia said...

citt..

ada ke kata tu penderitaan..

hikhikk!

ain :) said...

derita !
:(

Noorlaila Mohamed Nor said...

kimia terbaikkk!
best gileee!

ain :) said...

yeke?
tak best ohh..
:(

Noorlaila Mohamed Nor said...

feveret
tapi bukanla paling senang
huhu