Monday, November 23, 2009

terbang tinggi-tinggi

Petang tadi selepas pulang daripada sekolah dan itu bermakna Tunas Bistari Sesi 2009 telah pun tamat. Tugas aku juga selesai dengan jayanya. HAHA:) *ketawa puas* OPSS, sudah lari dari nafsu asal. HAHA

Dengan penat yang masih belum hilang, mak aku memaksa aku mengikutinya pergi bandar. masa tu dia buat muka dinosour tengah marah. HAHA. Balik dari bandar, kami singgah di Dataran Labis. *jauh oke* di sana, mak aku curang dengan ayah aku sebab teruja berjumpa dengan kekasih idaman. *ehh..bukan kau ke ain*


HEBAT, HEBAT! ultraman memang hebat :))

ini saya punya :))

Sempena musim tengkujuh yang melanda seluruh Malaysia, penduduk Segamat telah menghabiskan masa lapang di waktu petang dengan bermain layang-layang dan angin kuat memudahkan lagi aktiviti menaikkan layang-layang ke udara.

Aku hanya dapat melihat mereka-mereka main walaupun hati ini memberontak ingin bermain sekali tapi masa tu dah petang.




*gambar tak berkualiti dari K770i sahaja*
awak, nak join sekali boleh?


tetiba teringat pula masa kecil-kecil dulu dalam tahun 2000..masa tu dengan jiran dan sepupu dan sepapat aku bermain layang-layang..tapi aku cuma tolong tengok je sebab sepupu aku KEDEKUT oke :))

*****

ehh..baru aku terperasan yang ada orang yang sudah mula mengikut cara saya menulis blog ini..HAHA:)) colourful macam aku punya.. ehh..awak ada baca terma dan syarat blog ini tak?tak pelah, saya halalkan kot tapi akhirat saya tuntut kot..HAHA:))

Ouhh..COPYCAT.
sayang kaulah kucing.

5 comments:

Fiq said...

Jom kita main wau tumpang angin dok laju ni... kang takder angin nak main wau camne...=)

ain :) said...

wau tak ada la kt segamat..
ultraman adalah..
:)

boleh tumpang tengok dunia..
:))

ekopelancongan said...

salam kembara ain..

haku x penah men lelayang..

tp haku sering nyanyik lagu bertemakan lelayang tiap kali dlm utan..

ngee..

fatimah arr said...

sini jrg leh men lyg2..
zmn sy kecik2 dlu ade la 2,3 org men..
skang sume bedal men basketball, basikal, moto..
hahaha..

ain :) said...

salam kembara ekopelancongan..
wow..
blehlah kau masuk mystar lg..
sure menang punya..
:))

fatimah :
bdk2 sekarang da lupa permainan tradisional :))