Sunday, November 15, 2009

semua ada :)

Mood currently : something wrong somewhere :(

*****
makan, makan & makan.
bila sudah lama meninggalkan amalan berpuasa budaya makan NON-STOP mula menjadi tabiat..
bila perut mula kosong, kaki aku dengan automatif menuju ke dapur atau almari yang menyimpan segala khazanah perut..
lepas selamat sampai ke perut, nafsu makan sekali lagi memaksa aku menyumbat makanan..
aku rasakan berat badan aku telah pun naik..
jika di sekolah pula, dari pagi sampai balik aku jarang sekali makan..
balik rumah sememang aku melantak habis-habisan..
tetiba aku teringin nak buang lemak dekat peha..
=.=

*****
"mak, tadi nampak orang jual ais krim tak?"
"tak ada pun,"
"tadi ain dengar lagu ais krim tu,"
"tunggulah kejap,"

tiba-tiba, kereta kancil bersama ais krim datang..

selepas menikmati ais krim..
seperti kebiasaan aku mengalami sakit kepala..
HAHA.. degil tak dengar cakap ayah..


*****

Adib cakap "Single tu Lonely"
benarkah begitu?

ada sesiapa yang setuju?

*****

Jika mood saya tengah baik, tolonglah saya merayu,
jangan ubah mood saya..

U ingat senang ke I nak bergurau senda dengan U?

*****
Esok, Tunas Bistari akan menerima anugerah daripada pihak sekolah..
Alhamdulillah..bersyukur kepada ALLAH..
sila tutup telinga anda sekarang!
ain ingin memulakan nyanyian yang sedap seperti Katak..

*****
Akibat kemerosotan keputusan pada peperiksaan akhir tahun yang lepas,
saya telah pun meminta agar ibu saya tidak menghadirkan diri ke sekolah pada hari Khamis ini kerana Hari Terbuka akan dijalankan..
Hal ini kerana, akan membuatkan muka saya menjadi merah bercampur hijau..*errr, warna apakah itu?*
bukan berbuat jahat tapi nak menjaga air muka I je..HAHA

*****
tetiba I teringin nak makan COKLAT CADBURY..
ada sesiapa yang bermurah hati nak belikan I sedozen coklat tu?

*rasanya sedap hingga menjilat ibu jari kaki I oke..


*****
lagu ini untuk Mr. N oke..
rindu U la :)

5 comments:

Noorlaila Mohamed Nor said...

aiskrim dtg dgn keta kancil?

nurain rodze said...

ain , kita pun same la .
mood memakan adalah amat besar ..

single itu lonely?
Tidak . tidak .

ain :) said...

laila :
yupp..
versi baru punya..


ain : malang betul..
:(

fatimah arr said...

huhu..
standard la..
ujung thn..
jamuan byk..
so, xleh boleh stop drpd mkn, mkn, mkn!

ain :) said...

fatimah :
tu kalau jamuan byk..
kalau ckit?
:)