Saturday, October 24, 2009

lepaskan geram anda :)

Hanya amik masa 7 minit untuk buat
senaman ringan ini..ikut la arahan ni betul2...


ni ala taichi sikit la...
sebagai intro dan warming up..


tiru la macam ni...
untuk melegakan bahu dan leher..


wa..wa.. aaa


gerak kekanan kemudian ke kiri..


gerak ke kiri kemudian ke kanan


ikut je ler... jangan terpusing kepala udah la..


tepuk kuat kuat kat dahi..
ni untuk hilang mengantuk..


dah tu buat gerakan tangan dan badan...
buat macam happy aje..


kemudian goyang2 kaki dan badan sikit...
buat macam takde masaalah...


buat secara aggresive pula...
jangan peduli apa orang lain kata..


hilangkan semua stress..


pusingkan kepala...


tengok muka kat cermin
sambil goyang2.. lawa tak...

akhir sekali
buat joget kucing...

SELAMAT MENCUBA....

****

sekali saya ambil ini di tagged..
:)

share is caring right?

baiklah..dari pagi hingga ke tengah hari tadi
tukar background blog ini..
kena salin baju..
opss!



*botak kepala fikir macam mana nak edit benda alah ini..

2 comments:

fathiahRAIHANA said...

sweet pe template bwu nieh:))

ain :) said...

thank you ana :)