Wednesday, October 14, 2009

bila hati mula bergelora :)

ouhh..sayang..engkaulah jejaka idaman..
pause!
katak mana yang sudah mula bersuara?patutlah ada budak kecil nangis!

abaikan di atas..sesekali nak juga testing suara ni..mana tahu boleh masuk AF 20 ke?haha:) sila fokus tajuk di atas..*cewwah.. kenapa tajuk begitu?adakah ain sudah buang tabiat atau hilang akal? atau atau ain sebenarnya sudah jatuh cinta?mungkinkah terjadi?*aww..spider datang mengigitt!

biasanya kalau main mesej dengan orang..mereka dengan ringan dan seringan mulut akan bertanya "eh, u tak mesej bf ke?" atau "ain, takkan tak ada yang spesial kot?".. selalu juga di attack jantung bila menjawab soalan cepur bercampur emas tu..nasib baik bukan soalan periksa SPM..dan dengan muka tembok aku akan ketawa habis-habisan..eh korang, terima kasih sebab buat aku tersengih bila baca mesej tuu..

dan dengan nada kemanja-manjaan tapi tegas..aku ingin menjerit bahawa "tak ada bf laa..npe ko ada calon ke untuk aku?" *tipu je weyy! paling tidak pun aku dengan bangganya menyebut Laksamana Sunan ialah suami aku! kenapa? sebab dia adalah manusia yang bisa menakluki hati ini dengan jayanya walaupun dia hanya watak di dalam novel !

kadang kala hati ini cemburu dan kesunyian..apatah lagi aku masih lagi teringatkan si dia yang kini telah berpunya..sukar untukku percaya*ehh, macam lirik lagu jee.. si dia kini sedang berbahagia dengan seseorang yang mempunyai nama yang sama dengan aku..*nak meleleh nie..sobsob! masihkah anda ingat Mr. A yang selalu di sebut-sebut di blog ini? dia adalah pemangku Laksamana Sunan yang telah kembali ke kurun ke-15..*eh, sejak bila Laksamana Sunan lantik ko A? dia juga yang berjaya menawan gunung kinabalu di hati ini..*ada ke gunung kat situ? rasa-rasanya dalam tahun ini semasa Medaniga Bistari..haha:P teringat masa tahun lepas Shuhadah suka sangat mengejek yang Mr.A suka kat aku..mungkin sebab dia suka kacau aku..

secara jujurnya memang terlalu banyak kenangan bersama sebelum dia berpindah..dan terindah yang kadang kala membuat aku tersenyum..bukan sekadar Shuadah tapi Aishah dan Aiman turut mewarnai kehidupan kami berdua..*eytt!bila masa ko berdua dengan dia?? lagipun dirinya dulu dan kini adalah milik Ain tapi bukan aku..*Ain lagi..bila la pulak giliran aku?

ada juga sebab lain antaranya aku takut ia mengundang dosa..dan telah membuat keputusan tidak akan sesekali berCOUPLE! insyaALLAH..walau seribu kumbang datang menyerang aku..haha:)

*********

semalam memang aku tak ada mood gila sebab aku tak tahan dengan perangai seseorang..apatah lagi aku baru sahaja memnaikkan pangkatnya sebagai kawan terbaikku..tapi apaila dia sudah menunjukkan belang..aku semakinsemakin menyampah..bukan nak mengungkit tapi dia menyebabkan aku hilang rasa hormat aku terhadapnya..

eh, kawan..aku tahulah aku tak pandai..aku tak tak pandai bersukan macam ko..tapi tak payah nak jadi bodoh sombong..semenjak aku kawan dengan ko..aku berubah tahu tak?dulu aku tak macam ni..tapi di sebabkan ko aku berubah..kau aku terlalu berbeza la..agai langit dengan bumi..ehh..kalau ko nak jadikan aku sebagai kuli ko baik tak payah..aku leoh rela jadi bibik kat rumah orang2 kaya..ada juga faedahnya..ehh..sedarlah dengan apa yang ko ada belum tentu ko akan berjayalah..semua tu rezeki Allah..aku tahu ko pandai dan lebih pandai dari aku..tapi terima kasih sebab ko cabar aku..terima kasih kawan terhebatt!*fedup and tired of drama..

*******
bila susah dia datang mencari kita..mesra bagai tiada apa yang pernah berlaku..kalau ye pun kau nak masuk Pilih Kasih sekali pun tak payahlah dengan aku sekali ko nak angkut..tapi aku ini bukan pendendam sepertimu..aku memang dilahirkan cepat berlembut hati..tapi jangan ko ingat aku baik dengan ko, ko boleh pijak kepala aku sekali lagi..aku tidak akan benarkan walau sekalipun..aku tetap bersyukur sebab ko tidak lagi seperti dulu..walau ko masih salah sangka dengan aku..aku tahu ianya hanya sebentar..

2 comments:

fatimah arr said...

klu boleh sume org nk suami mcm laksamana sunan.. ;)

AiN said...

tu la psll..
:)