Tuesday, September 22, 2009

saya rindu kampung :(

salam syawal :)

ain telah pun selamat kembali dari kampung yang dirindui..cewwahh!tapi dengan susah hati saya katakan saya rindu kampung sayaaa! mak jum balik bp lagi laa..segamat bosan..haha;P raya tahun ini memang tak puas gila macam tahun lepas..tak pe laa..nanti balik kampung lagi..bila pulak tu??? :(

mengapa tahun ini sangat bosan?sebab raya kedua dah blik sini..tahun lepas balik raya keempat..dekat segamat bukannya buat pape..balik-balik mengadap komputar..bosannn! lepas tu masa kat kampung tak beraya langsung! tahun lepas dari tengah hari sampai petang pergi beraya dengan mak dan ayah..tahun ini hampehh betull! akibatnya aku tak dapat duit raya yang banyak..haha fikir duit raya jee..

kalau ikutkan balik raya pertama sebab pakcik tak jadi balik segamat..tapi aku sudah merayu dengan mengugut macam ni ala mak tahun depan ain da tak raya!haha:P poyo bukan? tahun ini lebih kurang saja!tidak terasa kemeriahan langsungg..abah jum balik kampungg!!!!nak juga!!!tak mungkin kan?kan?

tadi masa susun kuih dengan mak..aku cakap cam nie kan best kalau balik kampung!*crying!haha;P dua hari sebelum raya cik ton tertangkap sebab jual mercun..dan dia rugi sebanyak 20 000 ringgit malaysia..tu pun kes dia tak selesai lagii..ujian ALLAH..polis tak kan tahu selagi tak ada orang report..siapa sangka yang baik dan pendiam rupa-rupanya menikam dari belakang..cewwahh..da la mencurii!manusia tak ada hati dan perut!

No comments: