Saturday, August 22, 2009

ramandhan al-mubarak ;)

salam ramandhan!

horrayyyy!exam tamat!how my exam?ouhh..pdn muka..spe sruh tak ulang kji..haha:Pand 4 sure mesti ada g punya laa..haha;P memalukan sungguh!lagi2 chemistry!wahhh..mmg aku tak phm satu apa pun..alhamdulillah..add math dpt buat walaupun ada soalan yang terkantoi!ari kedua peperiksaan rasa mcm nak demam..dri malam lgi da pening!mungkinkah kerana aku akan mengambil add math, bio dan chemistry keesokan harinya..omg..smpi kt skolah pun da tak larat gila..kaki pulak mcm nk pth pun ada..errr..makkk..nk blik tanak pekse!!!!haha last day tu..tetiba je jdi sihat walafiat!menjadi kebiasaan bg sleeping beauty utk tidur sekejap..uwekkk!5 minit pun jdi laa..tp pekse kli nie tak tidur sgt mcm 1/2 thun dlu..haha;P insafkah? aisyah ckp..tawakal je laa..


semalam jge last day fadzreen bersama2 kitaorg..dan kitaorg akan kehilangan seorang lgi bintang..cewahh;P sorang2 pergi..bru je nak rpt..tp da pergi..fadzeen akan berpindah ke kl..to my dear..aty2 dgn H1N1 oke..hehe;) we gonna miss you a lot fadzreen!



asal cuti je homework..asal homework je cuti la tu..err..lgi2 physic!cegu ckp 1 hari 1 soalan..wahh..cegu mmg suka dera kitaorg kan?cegu tak syg kitaorg kan?haha;P cegu tak ada tenaga laaa..kitaorg puasa!banyak songeh!

and horray again..minggu nie tak ada tuisyen!sepatutnya ada..tpi di sebabkan centre tutup selama seminggu..so jgn nak mengada2 ada tuisyen lak..haha nie seme gara2 H1N1 laa..sbb ada bdk skolah cina tu..suspect H1N1..

alhamdulillah..akhirnya..ramandhan tiba jge..kepada semua..selamat menyambut bulan ramandhan al-mubarak..silalah mempuasakan semua anggota badan anda oke!hehe;P

ain : tggu bas ye kak..aik cam jnji je nak pkai bju krg?semangat nak puasa!
aisyah : yelah org nak berubah.esok puasa...kne berubah dr sekarang!
ain : baiklah ustazah!


haha;P buang tebiat letak gambar sendiri!

happy fasting month!

No comments: